Supradotaţi – copii indigo

Supradotaţi - copii indigoBoriska Kipriyanovich este un copil precoce sau indigo, născut la 11 ianuarie 1996 la Volzhskiy, în Rusia, care poate să descrie în amănunt Lemuria – continentul ipotetic situat în Oceanul Indian, deseori confundat cu continentul Mu din Pacific şi civilizaţia marţiană, de unde este originar prin reîncarnare.

Boris a pronunţat primul cuvânt la 4 luni, prima frază la 7 luni, a citit la un an şi a pictat la doi, când a început să povestească despre vieţile sale anterioare pe Marte şi în Lemuria – ai cărei locuitori ce măsurau 9 metri înălţime sunt acum morţi şi îngropaţi sub ape, şi că va reîntâlni reîncarnarea vechiului său prieten lemurian în această viaţă.

Spune că suprafaţa lui Marte a fost locuită, dar în urma unui război nuclear marţienii s-au refugiat într-un oraş subteran, ca urmare a pierderii atmosferei planetei, că ei respiră gaz şi sunt înalţi de 7 metri, iar atmosfera pământului i-ar îmbătrâni.

Salută cu „kailis”, salutul marţian.

Boris a venit pe Pământ în epoca Lemuriei, într-un OVNI oval, descris într-o compoziţie ciudată (de la interior spre exterior : un strat reprezentând 25% din volumul dispozitivului din metal, 30 % dintr-un strat de material de cauciuc, 30 % metale din nou și 4 % dintr-un material special magnetic ” care permite ambarcațiunii a zbura oriunde în univers dată încărcată cu energie ” ) .

Copilul indigo, numit astfel datorită aurei sale de culoare indigo, de asemeni numit copilul stelelor, al luminii, ori de cristal, este o expresie venită din New Age pentru copiii născuţi la finele secolului XX, cu aptitudini psihologice şi spirituale speciale, puteri paranormale şi destine de a crea o nouă eră. Acest concept a fost reformulat de către Nancy Tappe la începutul anilor 80, devenind apoi tema centrală a multor lucrări scrise de Lee Carroll ssi Jan Tober.

„Copiii indigo ” sunt descrişi ca şi copiii supradotați și / sau de eșec școlar, având o inteligență superioară și maturitate spirituală ( deveniţi autişti, dislexici sau hiperactivi ca reacție împotriva sistemului de învățământ ). Aceştia ar trebui să fie educați în funcție de noi criterii adaptate la specificul lor, nerecunoscuţi ca o boala sau un handicap, dar prezentaţi ca o mutaţie.

Articol scris de

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.Câmpurile obligatorii sunt marcate *

Blue Captcha Image Refresh

*